دستگیری عامل چاقو کشی و شرارت در رامیان
  • 10 مرداد 1404
  • شناسه : 109425
    بازدید 91
    8

    رامیان-فرمانده انتظامی شهرستان رامیان گفت: عامل چاقو کشی و شرارت در رامیان دستگیر شد.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ سیدعلی حسینی اظهار کرد: پس از اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی مبنی بر وقوع چاقوکشی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

    وی با بیان اینکه متهم پیش از حضور ماموران از محل متواری شده بود، افزود: با تحقیقات تخصصی و بررسی‌های بعمل آمده توسط پلیس عامل چاقوکشی شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

    حسینی اظهار کرد: متهم در تحقیقات اولیه پلیس به بزه ارتکابی اعتراف و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی تحویل شد.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    سه + هفده =