کسری ۳هزار مگاواتی برق تهران در زمان پیک
  • 12 مرداد 1404
  • شناسه : 110669
    بازدید 36
    7

    تهران- معاون استاندار تهران از کسری کسری سه هزار مگاواتی برق در این استان در زمان پیک مصرف خبر داد و گفت: برای تولید دو هزار مگاوات برق تفاهم نامه امضا شده است.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرنگار مهر، حشمت‌الله عسگری، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران، بعد از ظهر یکشنبه در هشتمین جلسه کمیته انرژی استان تهران از کمبود ۳۰۰۰ مگاواتی برق در پیک مصرف خبر داد و گفت: با وجود تفاهم برای تأمین ۲۰۰۰ مگاوات، هم‌اکنون از این رقم نیز عبور کرده‌ایم.

    عسگری با اشاره به رشد ۱۰ درصدی سالانه تقاضای برق هشدار داد: در سه سال آینده با افزایش ۳۰ درصدی تقاضا مواجه خواهیم بود که این کمبود را تشدید می‌کند.

    معاون استاندار تهران با تأکید بر اجرایی‌شدن سریع پروژه‌ها گفت: متقاضیان باید ظرف یک ماه تعیین‌تکلیف شوند و از کار موازی جلوگیری می‌شود تا از اختلافات بعدی پیشگیری شود.

    عسگری به مشکلات مالی اشاره کرد و افزود: در حال حاضر اولویت با پرداخت وام و تسهیلات نیست و باید راهکارهای جایگزین را دنبال کنیم.

    وی از تمام دستگاه‌های مربوطه خواست گزارش اقدامات خود را ارائه دهند تا برنامه‌ریزی دقیق‌تری انجام شود

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    17 + 16 =