اتخاذ راهکارهای لازم برای کاهش قطعی برق در دیلم
  • 12 مرداد 1404
  • شناسه : 110901
    بازدید 41
    7

    بوشهر- معاون عمرانی فرماندار دیلم خواستار برنامه‌ریزی و اتخاذ راهکارهای لازم برای کاهش قطعی برق در دیلم شد.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرنگار مهر، حسن باباحسنی عصر یکشنبه با حضور در اداره برق شهرستان دیلم از نزدیک در جریان فعالیت‌ها، مسائل و مشکلات این اداره قرار گرفت و ضمن گفت‌وگو با پرسنل اداره برق، از زحمات و تلاش‌های آنان در ارائه خدمات مطلوب به شهروندان قدردانی کرد.

    وی همچنین با تعدادی از مراجعین که برای پیگیری امور خود به این اداره مراجعه کرده بودند، به گفت‌وگو پرداخت و از نزدیک در جریان مشکلات و درخواست‌های آنان قرار گرفت.

    معاون عمرانی فرمانداری دیلم با ایرج خدری مدیر اداره برق شهرستان، مهمترین مسائل مربوط به تأمین برق پایدار، به ویژه مشکلات ناشی از قطعی‌های اخیر و لزوم برنامه‌ریزی مناسب برای مدیریت این وضعیت، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

    باباحسنی بر پیگیری مجدانه مشکلات قطعی برق و اتخاذ راهکارهای لازم برای کاهش این اختلالات تاکید کرد.

    وی همچنین خواستار اطلاع‌رسانی به موقع و مطلوب به مردم و مشترکین در خصوص زمان‌بندی قطعی‌های احتمالی و سایر موارد مرتبط با خدمات برق‌رسانی شد تا شهروندان بتوانند برنامه‌ریزی لازم را انجام دهند.

    این بازدید در راستای نظارت مستمر مجموعه فرمانداری بر عملکرد ادارات و نهادهای شهرستان و پیگیری مسائل و مشکلات مردم صورت گرفت.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    4 × چهار =