دعوت مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان از مردم برای حضور در اربعین
  • 12 مرداد 1404
  • شناسه : 110933
    بازدید 35
    7

    اهواز – مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان با صدور پیامی، مردم این استان را به مشارکت پرشور در راهپیمایی اربعین فراخواند و این حرکت را نمادی از عشق به امام حسین و وحدت امت اسلامی دانست.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام و المسلمین مهدی اخوان صباغ، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان خوزستان در پیامی خطاب به مردم خوزستان، ضمن دعوت به حضور در راهپیمایی اربعین حسینی، این رویداد را حماسه‌ای بی‌نظیر از عشق و ارادت به سیدالشهدا (ع) توصیف کرد.

    در این پیام آمده است: مردم غیور و ولایتمدار خوزستان، امسال نیز همچون سال‌های گذشته، شاهد حضور پرشور و عاشقانه شما در راهپیمایی عظیم اربعین حسینی هستیم. این حضور گرم و معنوی، نه‌تنها نشانه‌ای از عشق عمیق به امام حسین (ع) است، بلکه پیامی روشن به جهانیان درباره استواری و اتحاد امت اسلامی به شمار می‌رود.

    در پیام حجت‌الاسلام و المسلمین اخوان صباغ عنوان شده است: خوزستان عزیز با تمام وجود در این حرکت الهی مشارکت کرده و بار دیگر ثابت کرده که پرچم‌دار عشق به اهل بیت (ع) و انقلاب اسلامی است. از همه شما بزرگواران که با پایمردی و ایثار در این سفر معنوی شرکت کرده‌اید، صمیمانه تقدیر و تشکر می‌کنم. امیدوارم این حضور پربرکت، زمینه‌ساز ظهور حضرت ولی عصر (عج) و تقویت هرچه بیشتر وحدت اسلامی باشد.

    حجت‌الاسلام و المسلمین اخوان صباغ در پایان پیام خود، از مردم خوزستان خواست با حضور پررنگ خود در این رویداد عظیم، بار دیگر عظمت و معنویت اربعین حسینی را به نمایش بگذارند.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    نوزده − شانزده =