ضرورت توسعه زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی در تنگستان
  • 12 مرداد 1404
  • شناسه : 110980
    بازدید 40
    7

    بوشهر- فرماندار تنگستان بر ضرورت توسعه زیرساخت‌های بهداشت و درمان، تجهیز مراکز و ارتقای کیفیت خدمات بهداشتی و درمانی تأکید کرد.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرنگار مهر، مسلم سلیمانی عصر یکشنبه در نشست با خیرین سلامت شهرستان ضمن قدردانی از تلاش‌ها، همکاری‌ها و مشارکت‌های مؤثر خیرین گرانقدر در اجرای پروژه‌های بهداشتی و درمانی در حوزه سلامت شهرستان، به نقش ارزشمند این عزیزان در حفظ، تأمین و ارتقای سطح سلامت در جامعه اشاره کرد.

    وی ادامه داد: سلامت یک موضوع فرابخشی و نیازمند همکاری همه‌جانبه است و مشارکت خیرین و نهادهای مردمی نقش مهمی در پیشبرد اهداف نظام سلامت و ارتقا کیفیت خدمات دارد.

    فرماندار تنگستان با بررسی وضعیت موجود خدمات بهداشتی و درمانی در شهرستان، بر ضرورت توسعه زیرساخت‌های بهداشت و درمان، تجهیز مراکز و ارتقای کیفیت خدمات بهداشتی و درمانی تأکید کرد.

    سلیمانی خاطرنشان کرد: حضور خیرین سلامت در کنار شبکه بهداشت و درمان شهرستان، به‌ویژه در مناطق کم‌برخوردار، باعث ارتقا خدمات درمانی و بهداشتی می‌شود.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    3 + 8 =