وقوع ۲ زلزله پیاپی در شاهرود؛ مختصات زمین‌لرزه ۴.۱ ریشتری
  • 14 مرداد 1404
  • شناسه : 111813
    بازدید 48
    7

    شاهرود- معاون استاندار سمنان و فرماندار شاهرود ضمن اشاره به وقوع دو زمین لرزه ۳.۲ و ۴.۱ ریشتری در این شهرستان گفت: کانون این زلزله‌ها منطقه امیریه بوده است.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    ابوطالب جلالی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر ضمن اشاره به زمین لرزه ۳.۲ و. ۴.۱ ریشتر بامداد سه‌شنبه در شاهرود، با بیان اینکه این زلزله‌ها خساراتی نداشته است، ابراز داشت: اولین زلزله در ساعت ۰۰:۳۰:۵۹ و دومین زلزله در ساعت ۰۰:۳۹:۴۶ به ترتیب در عمق ۱۰ و هشت کیلومتری زمین ثبت شده است.

    وی منطقه گردشگری امیریه را کانون این زمین لرزه عنوان کرد و افزود: به دلیل خفیف بودن شرایط زمین لرزه نگرانی خاصی برای این شهرستان وجود ندارد.

    معاون استاندار سمنان و فرماندار شاهرود زلزله شاهرود را جایی بین امیریه و بسطام اعلام کرد و گفت: مردم شهر شاهرود و اطراف نیز این زلزله را کاملاً احساس کرده‌اند.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    دوازده + یازده =