ادارات و بانک‌های فارس فردا دور کار شدند
  • 14 مرداد 1404
  • شناسه : 111913
    بازدید 53
    7

    شیراز- معاون منابع و توسعه مدیریت استانداری فارس گفت: با تصمیم کارگروه مدیریت مصرف انرژی استان ،کارکنان ادارات دولتی و بانک های فارس، فردا چهارشنبه ۱۵ مردادماه دور کار شدند.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرگزاری مهر، امین کهوا گفت: با تصمیم کارگروه مدیریت مصرف انرژی استان فردا چهارشنبه ۱۵ مردادماه، کارکنان ادارات دولتی و بانک‌های فارس دور کار شدند.

    وی ادامه داد: به منظور ادامه خدمت رسانی به شهروندان فارسی شعب بانک‌های منتخب به صورت استقرار کیشیک فعال خواهند بود.

    معاون منابع و توسعه مدیریت استانداری فارس تصریح کرد: مراکز خدمات‌رسانی بهداشتی و درمانی، بیمارستان‌ها، اورژانس، مراکز امداد و حوادث، مراکز خدمات جاده‌ای، بخش‌های فعال نوبت‌کاری، آتش‌نشانی‌ها، پاسگاه‌ها و مراکز انتظامی مطابق روال عادی به ارائه خدمات خود ادامه خواهند داد و از این تعطیلی مستثنی هستند.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    3 × 2 =