به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از خبرآنلاین، عزت الله ضرغامی رئیس پیشین صداوسیما در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:
سیاست در ایران، شبیه بازی «مار و پله» است. یا با نیش مار سقوط میکنی و یا با نردبان بالا میری! البته یه فرق دیگه هم داره! شما بگید.

هیئت «میناب ۱۶۸» مسقط را به مقصد تهران ترک کرد
استقامت ملت ایران ترسیم شده با خون سیدالشهدا (ع) است
بیانیه مشترک سلطنت عمان و جمهوری اسلامی ایران
امیر جهانشاهی: نزاجا برای مقابله با تهدیدات آمادگی کامل دارد
اطلاعرسانی مراسم وداع و تشییع امام شهید فقط از مجاری رسمی انجام شود
دیدار فرمانده ارتش پاکستان با پزشکیان
تفسیر وحید یامین پور از جمله «علی الاصول نظر دیگری داشتم»
مسیرهای برگزاری مراسم تشییع رهبر شهید در مشهد و تهران
ریابکوف: شاهد نزدیک شدن آمریکا به سیاستهای ضدروسی هستیم
آیین تشییع رهبر شهید نماد همبستگی ملی و استمرار فرهنگ مقاومت است
رئیس پیشین صداو سیما در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: سیاست در ایران، شبیه بازی « مار و پله» است. یا با نیش مار سقوط می کنی و یا با نردبان بالا میری!
به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از خبرآنلاین، عزت الله ضرغامی رئیس پیشین صداوسیما در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:
سیاست در ایران، شبیه بازی «مار و پله» است. یا با نیش مار سقوط میکنی و یا با نردبان بالا میری! البته یه فرق دیگه هم داره! شما بگید.

ثبت نظر