دیدار با خانواده شهدا افتخار مسئولان است
  • 16 مرداد 1404
  • شناسه : 113581
    بازدید 54
    8

    بوشهر- فرماندار دیلم گفت: دیدار با خانواده شهدا، افتخاری بزرگ و مایه دلگرمی مسئولان است.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل کاظمی پنجشنبه شب در دیدار با مادر و خانواده شهید والامقام «ابوالقاسم خادمی»، این دیدار را افتخاری بزرگ و مایه دلگرمی مسئولان دانست و اظهار کرد: خانواده شهدا، چشم و چراغ ملت ایران هستند و دیدار با این آنها، موجب فخر و مباهات مسئولان است.

    فرماندار دیلم گفت: صبر و استقامت خانواده‌های معظم شهدا، بزرگترین درس ایثار و فداکاری را به جامعه می‌آموزد و همه ما همواره باید قدردان این خانواده‌ها باشیم.

    دیدار با خانواده شهدا افتخار مسئولان است

    کاظمی افزود: شهیدان با نثار خون پاک خود، امنیت و آرامش را برای میهن اسلامی به ارمغان آوردند و امروز برماست که با خدمتگزاری صادقانه به مردم، راه آنان را تداوم بخشیم.

    در پایان این دیدار، فرماندار و هیئت همراه از مادر و خانواده شهید والامقام ابوالقاسم خادمی تجلیل کردند.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    نوزده + 14 =