خبرنگاران صدای توسعه و پیشرفت هستند
  • 17 مرداد 1404
  • شناسه : 113667
    بازدید 53
    7

    بوشهر- بخشدار امام حسن (ع) با قدردانی از تلاش‌های اهالی رسانه، نقش خبرنگاران را در توسعه و آگاهی‌بخشی اجتماعی مهم و اثرگذار دانست.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    محمود رضایی به مناسبت روز خبرنگار در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی، از تلاش‌های بی‌وقفه خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای، به‌ویژه خبرنگاران خبرگزاری مهر، تقدیر و تشکر کرد.

    رضایی با اشاره به اهمیت نقش رسانه‌ها در توسعه و اطلاع‌رسانی شفاف، گفت: خبرنگاران بازوی توانمند آگاهی‌بخشی در جامعه هستند و نقش کلیدی در پیگیری مطالبات مردمی، توسعه متوازن و ایجاد امید در افکار عمومی دارند.

    وی افزود: خبرگزاری مهر همواره با نگاه حرفه‌ای و مسئولانه، اخبار مربوط به بخش امام حسن (ع) را به‌خوبی پوشش داده و در انعکاس واقعیت‌ها، پروژه‌ها و دغدغه‌های مردم منطقه، عملکردی شایسته داشته است. این تلاش‌ها شایسته تقدیر است.

    بخشدار امام حسن (ع) با تبریک این روز به خانواده بزرگ رسانه، اظهار امیدواری کرد: با ادامه تعامل سازنده میان مجموعه مدیریت بخش و رسانه‌های متعهد، شاهد پیشرفت روزافزون این منطقه مهم و راهبردی در حوزه‌های مختلف باشیم.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    هفده + 19 =