ساعت کاری ادارات کرمانشاه تا ۱۵ شهریور ۶ تا ۱۳ اعلام شد
  • 17 مرداد 1404
  • شناسه : 114094
    بازدید 45
    8

    کرمانشاه-معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمانشاه گفت: ساعت کاری ادارات، دستگاه‌های اجرایی و نهادهای دولتی و غیردولتی از روز شنبه ۱۸مرداد ۱۴۰۴ تا ۱۵ شهریور ۱۴۰۴ از ساعت ۶تا ۱۳خواهد بود.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرنگار مهر، جلیل بالایی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمانشاه گفت: بر اساس بخشنامه هیأت دولت، ساعت کاری ادارات، دستگاه‌های اجرایی و نهادهای عمومی دولتی و غیردولتی (بانک‌ها و بیمه‌ها) از روز شنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۴ تا ۱۵ شهریور ۱۴۰۴ از ساعت ۶ تا ۱۳ خواهد بود.

    وی افزود: تمامی ادارات موظف به رعایت دمای استاندارد در طول این مدت هستند.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    یک × یک =