مازندران جای جولان اراذل و اوباش نیست
  • 18 مرداد 1404
  • شناسه : 114719
    بازدید 55
    7

    ساری – معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران با بیان اینکه این استان جای جولان اراذل و اوباش و مخلان نظم و امنیت نیست، گفت: با هرگونه ناامنی برخورد می‌شود.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ مسعود تقدیسی به مناسبت روز خبرنگار در بازدید از دفتر خبرگزاری مهر در ساری با اشاره به کاهش جرایم در استان مازندران اظهار کرد: این مسأله با همکاری مردم محقق شده است.

    وی یاد و خاطره شهدای خبرنگار به ویژه شهید محمود صارمی را گرامی و با بیان اینکه طرح‌های خاص و تعریف شده برای ارتقای امنیت و احساس امنیت در استان مازندران اجرا شده است، طرح مقابله با اراذل و اوباش را از جمله آن اعلام کرد.

    تقدیسی گفت: با هرگونه ناامنی توسط اراذل اوباش و حتی درگیری‌هایی که توسط آنان ایجاد، برخورد می‌شود و همه در رصد قضائی پلیس قرار دارند.

    معاون اجتماعی انتظامی مازندران با تاکید بر اینکه مازندران جای جولان اراذل و اوباش و مخلان نظم و امنیت نیست، گفت: رفتار این افراد توسط پلیس‌های تخصصی از جمله آگاهی اطلاعات و غیره رصد می‌شود.

    وی با بیان اینکه امنیت و احساس آن در مازندران افزایش یافته است، ادامه داد: تحقق این اهداف بدون همکاری قاطبه مردم ممکن نیست و مردم اگر به ما اعتماد نداشته باشند ما جواب نخواهیم گرفت.

    سرهنگ تقدیسی با بیان این که مازندران جای امنی است، گفت: مردم مازندران تحصیل کرده و از غنای خاصی برخوردار هستند و همکاری مردم با پلیس نیز مطلوب است زیرا آنان می‌دانند که پلیس برای امنیت آنها تلاش می‌کند

    وی از رسانه‌ها خواست تا اقدامات و عملکرد پلیس را با زبان شیوا و در قالب هنر به مردم منعکس کنند تا مردم شیرینی خدمات را بیشتر لمس کنند.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    ده + 20 =