خدمت به زائران اربعین حسینی افتخار مردم سیروان است
  • 11 تیر 1404
  • شناسه : 88463
    بازدید 48
    9

    ایلام – فرماندار سیروان گفت: خدمت به زائران اربعین حسینی افتخار مردم سیروان است.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرنگار مهر، باقر عالمی صبح چهارشنبه در جلسه ستاد اربعین گفت: خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی باید با نهایت دقت، اخلاص و هماهنگی میان دستگاه‌ها انجام گیرد.

    وی اظهار کرد: خدمت به زائران اربعین، افتخاری بزرگ برای مردم متدین و ولایت‌مدار شهرستان سیروان است و لازم است از تمامی ظرفیت‌های موجود برای میزبانی شایسته در اربعین امسال بهره‌مند شویم.

    عالمی با اشاره به اینکه اربعین بزرگ‌ترین اجتماع دینی و فرصتی بی‌نظیر برای تجدید میثاق با آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی و امام حسین (ع) است، افزود: اربعین، حرکت عظیم فرهنگی، اجتماعی و دینی است که باید با تمام توان در خدمت زائران حضرت اباعبدالله الحسین (ع) باشیم؛ چرا که این توفیق نصیب هر کسی نمی‌شود.

    فرماندار سیروان در ادامه، با تأکید بر اینکه هماهنگی بین‌بخشی، انسجام مدیریتی و بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی، از ارکان کلیدی تحقق اهداف ستاد شهرستانی است، افزود: همدلی و همکاری همه دستگاه‌ها، ضامن موفقیت ما است.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    شانزده + سیزده =