بازدید وزیر راه و شهرسازی از محور شهرکرد-شلمزار
  • 17 تیر 1404
  • شناسه : 92170
    بازدید 46
    9

    شهرکرد-وزیر راه و شهرسازی به همراه مسئولین استان چهارمحال و بختیاری از محور شهرکرد-شلمزار بازدید کردند.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرنگار مهر، فرزانه صادقی صبح امروز محور مهم و استراتژیک شهرکرد–شلمزار را مورد بازدید قرار داد و به بررسی نزدیک جزئیات اجرایی آن پرداخت.

    این محور به عنوان یکی از مسیرهای اتصال استان به خوزستان، از اهمیت زیرساختی بالایی برخوردار است.

    خدایار باقری هارونی، مدیرکل راه و شهرسازی استان، با اشاره به همراهی احمد راستینه هفشجانی، نماینده مردم سامان، شهرکرد و بن، اعلام کرد: بخش اول این محور ۳۵ کیلومتری تاکنون ۱۸ کیلومتر آن به‌صورت چهارخطه اجرا شده است.

    وی افزود: در صورت تأمین اعتبار مورد نیاز، تا پایان سال جاری حدود ۱۰ کیلومتر دیگر از این مسیر نیز چهارخطه خواهد شد؛ اقدامی که نقش بسزایی در ارتقای ایمنی عبور و مرور و تسهیل ارتباط بین استانی ایفا می‌کند.

    باقری هارونی همچنین به نیاز مبرم این محور به احداث چهار زیرگذر در شهرهای کیان، طاقانک، و روستاهای بهرام‌آباد و شمس‌آباد اشاره کرد؛ زیرساخت‌هایی حیاتی برای تأمین عبور ایمن خودروها و تردد شهروندان در این نقاط پر رفت‌وآمد.

    این بازدید در چارچوب بررسی‌های میدانی وزارت راه و شهرسازی برای تسریع پروژه‌های زیربنایی و ارتقای خدمات حمل‌ونقل منطقه‌ای صورت گرفت، و ادامه گفت‌وگوها با نمایندگان و مسئولان محلی برای تأمین منابع و حمایت از این پروژه در دستور کار قرار دارد.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    16 + شش =