تقویت خدمات بهداشت روستایی سقز با جذب ۳۳ بهورز جدید
  • 17 تیر 1404
  • شناسه : 92263
    بازدید 56
    9

    سقز- مدیر شبکه بهداشت و درمان سقز گفت: در راستای پاسخ به مطالبات بهداشتی روستاییان بخش امام و ارتقای خدمات درمانی شهرستان سقز ۳۳ بهورز جدید به مجموعه بهورزان این شهرستان اضافه می‌شود.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرنگار مهر، پروین خسروپور صبح سه شنبه در جلسه شورای اداری سقز از تقویت زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی بخش امام خبر داد و گفت: به‌زودی خدمات آزمایشگاهی در این بخش راه‌اندازی می‌شود و مردم می‌توانند یک روز در هفته از این خدمات در شهر سنته بهره‌مند شوند.

    وی همچنین با اشاره به ضرورت ارتقای خدمات اورژانسی در مناطق روستایی افزود: استقرار فوریت‌های پزشکی در چهارراه چاپان یا شهر سنته در دست پیگیری است تا دسترسی سریع‌تر به خدمات درمانی برای ساکنان منطقه فراهم شود.

    مدیر شبکه بهداشت و درمان سقز همچنین از جذب ۳۳ بهورز جدید در شبکه بهداشت و درمان شهرستان سقز خبر داد و تصریح کرد: افزایش تعداد بهورزان و استقرار پزشک در مراکز درمانی طبق دستورالعمل‌های سازمانی و متناسب با نیاز مناطق کم‌برخوردار در حال انجام است.

    وی تأکید کرد: ارتقای شاخص‌های بهداشتی روستاها از اولویت‌های کاری شبکه بهداشت است و تلاش داریم تا خدمات درمانی به طور عادلانه در تمامی نقاط شهرستان توزیع شود.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    هفت + 3 =