وینگر تراکتور راهی ملوان شد
  • 20 تیر 1404
  • شناسه : 94244
    بازدید 41
    6

    با اعلام باشگاه ملوان، سجاد آشوری با عقد قراردادی به این تیم پیوست.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از باشگاه ملوان، سجاد آشوری وینگر فصل گذشته تراکتور با عقد قراردادی یک ساله به ملوان پیوست.

    آشوری پیش از تراکتور سابقه‌ی بازی در تیم‌های ذوب‌آهن، مس رفسنجان، گل‌گهر، نساجی و … را نیز در کارنامه دارد.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    1 × 4 =