فوت زن جوان بر اثر گاز گرفتگی در چناران 
  • 21 تیر 1404
  • شناسه : 94364
    بازدید 62
    8

    چناران- فرمانده انتظامی چناران گفت: مسمومیت با مونوکسیدکربن جان زن جوانی را در چناران گرفت.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ سید محمود علایی گفت: در پی اعلام وقوع یک فقره مرگ مشکوک در یکی از محلات شهر چناران، بلافاصله مأمورین به محل اعزام و پس از بررسی‌های اولیه مشخص شد به علت نصب غیر اصولی آبگرمکن در حمام و انتشار گاز منو کسیدکربن، متأسفانه یک زن جوان فوت کرده است.

    در ادامه پس از انجام تشریفات قانونی، جسد متوفی تحویل سردخانه شد.

    فرمانده انتظامی چناران از شهروندان خواست تا با رعایت مسائل ایمنی از بروز چنین حوادثی جلوگیری کنند.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    6 + یازده =