تلفات ناشی از تصادفات در مازندران ۲۱ درصد کاهش یافت
  • 25 تیر 1404
  • شناسه : 97861
    بازدید 49
    7

    ساری- مدیرکل پزشکی قانونی مازندران گفت: طی سه ماه اول امسال ۱۱۴ نفر در حوادث رانندگی استان جان خود را از دست داده اند که کاهش ۲۱ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل داشته است.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرگزاری مهر، علی عباسی با اشاره به کاهش ۲۱ درصدی تلفات ناشی از تصادف در استان مازندران گفت: بیشترین قربانیان تصادفات رانندگی در مازندران را با ۸۹ نفر، مردان تشکیل می‌دهند.

    وی گفت: شهرستان‌های بابل با ۱۸، ساری و آمل با ۱۳ نفر بیشترین تلفات رانندگی را در سه ماهه گذشته داشتند. شهرستان‌های سوا کوه شمالی و رامسر فوتی گزارش نشده است.

    وی اظهار کرد: بنابراین گزارش از ۱۱۴ کشته تصادفات سه ماهه امسال، ۸۵ نفر در حوادث برون شهری و راه روستایی (با کاهش ۲۶ درصدی) و ۲۹ نفر در حوادث درون شهری، (تغییری نداشت) گزارش شده است.

    عباسی ادامه داد: در سه ماهه فصل بهار امسال ۳ هزار و۶۶۱ نفر به علت مصدومیت ناشی از تصادفات رانندگی به مراکز پزشکی قانونی استان مراجعه کرده‌اند که این رقم نیز نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۱ درصد کاهش را نشان می‌دهد.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    ده − 7 =