پاسخ رئیس بنیاد ملی نخبگان به ابهامات جذب نخبگان در دستگاههای اجرایی
  • 5 تیر 1405
  • شناسه : 199418
    بازدید 1
    0

    رئیس بنیاد ملی نخبگان در اظهاراتی به برخی ابهامات و سوالات درباره جذب نخبگان در دستگاههای اجرایی پاسخ داد.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، حسین افشین با اشاره به ساز و کار اجرایی جذب نخبگان گفت: بخشی از تأخیرها در اجرای برخی فراخوان‌های جذب نخبگان در دانشگاه‌ها و دستگاه‌های اجرایی ناشی از محدودیت پست‌های سازمانی و اعلام نیاز دستگاه‌ها بوده است.

    وی افزود: پیگیر تحقق تعهدات باقی مانده هستیم تا فراخوان‌های بعدی نیز با جدیت اعلام و پیگیری شوند.

    رئیس بنیاد ملی نخبگان گفت: تعیین تکلیف درخواست‌های معوق و ایجاد سازوکارهای مؤثرتر برای جذب و نگهداشت نخبگان با جدیت دنبال می‌شود.

    وی افزود: خوشبختانه فرهنگ بهره‌مندی از نیروی انسانی نخبه در ساختار اجرایی کشور به تدریج در حال ترویج است و سهم دستگاه‌های اجرایی از به کارگیری نیروی انسانی مورد نیاز از زیست‌بوم نخبگان، رو به افزایش است.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    سیزده − یازده =