۴ پیشگویی «نوستراداموس زنده»

نوستراداموس زنده» مدعی است که چهار پیش‌گویی او برای سال ۲۰۲۴ به حقیقت پیوسته است.

اگر می‌خواهید اتفاق بزرگ بعدی در سیاره زمین را بدانید، مردی که با نام «نوستراداموس زنده» شناخته می‌شود، ممکن است پاسخ را در دست داشته باشد.

آتوس سالومه ۳۶ ساله، اهل برزیل، پس از اینکه ادعا کرد می‌تواند رویداد‌های بزرگ و مهم دنیا را پیش‌بینی کند، لقب «نوستراداموس زنده» را به خود اختصاص داد. این پیشگو اخیراً ادعا کرده است برخی از پیشگویی‌هایش برای سال ۲۰۲۴ به واقعیت پیوسته‌اند. یکی از این پیشگویی‌ها رویارویی کره زمین با یک جرج آسمانی بود. همانطور که این پیشگو هشدار داده بود تنها چند روز پیش یک شهاب سنگ از نزدیکی زمین عبور کرد.

نوستراداموس زنده همه‌گیری ویروس کرونا، خریداری توییتر توسط ایلان ماسک و مرگ ملکه الیزابت دوم را دقیقاً پیش‌بینی کرده بود. برخی از ادعا‌های ترسناک او حول محور ظهور فناوری پالس الکترومغناطیسی در سلاح‌ها و افزایش استفاده از هوش مصنوعی است. آتوس هشدار داده است این پیشرفت‌ها در سلاح‌های جنگی مدرن و آزمایش سلاح‌های الکترومغناطیسی، جهان را قبل از پایان سال ۲۰۲۴ در سه روز تاریکی مطلق فرو خواهد برد.

پس از پیش‌گویی این مرد ۳۶ ساله در اوایل سال میلادی، تنها چند ماه پیش ناسا خبر از عبور یک سیارک ۴۸۰ متری با سرعتی ۲۶ برابر سرعت صوت از کنار زمین داد. این سیارک در روز سه شنبه ۲۷ شهریور مسیر عبور خود از کنار کره زمین را آغاز کرد. این سیارک با فاصله ۱ میلیون کیلومتر از کنار سیاره ما عبور کرد؛ فاصله‌ای که بر طبق استاندارد‌های کیهانی کم در نظر گرفته می‌شود، اما برای افراد کره زمنی آنقدر زیاد است که اختلالی در زندگی روزمره ایجاد نکند.

آتوس در ۷ مرداد امسال ویدیویی درباره نزدیک شدن این سیارک به کره زمین منتشر کرد و پیشگویی کرد ناسا در دقیقاً در چه تاریخی اعلامیه خود درباره این پدیده را منتشر خواهد کرد. آتوس همچنین تاریخ ورود این سیارک به مسیرش از کنار زمین را نیز پیش بینی کرده بود. او ادعا می‌کند پیشگویی‌هایش تصادفی نیستند و یکی پس از دیگری به حقیقت می‌پیوندد.

4 پیشگویی

متأسفانه اکثر پیشگویی‌های او درباره حوادث خطرناک هستند. آتوس همچنین مشکلات شرکت مایکروسافت در ماه اردیبهشت را نیز پیش بینی کرده بود. این مشکلات باعث شد هواپیماها، قطارها، فروشگاه‌ها و حتی بیمارستان‌ها تحت تأثیر خراب شدن کامپیوترهایشان قرار بگیرند. تعطیلی شرکت مایکروسافت یکی از محبوب‌ترین تاریخ‌های تعطیلی تابستانی را به شدت تحت تأثیر قرار داد و باعث متوقف شدن ۵۰ هزار پرواز در بریتانیا شد.

آتوس درباره هک شدن میکروسافت گفت: «تعطیلی جهانی مایکروسافت ممکن است زیرساخت‌های اساسی اینترنت را با تشدید رویارویی بین‌دولتی تحت تأثیر قرار دهد و منجر به جنگ سایبری شود. در کوتاه مدت تحقیقات و اقدامات اصلاحی برای بازگرداندن خدمات به خط و برنامه‌ریزی در برابر حملات آتی انجام خواهد شد.

کسب و کار‌ها باید حفاظت از فضای سایبری خود را بهبود بخشند و افراد جامعه بهتر است حواسشان به استفاده از خدمات اینترنتی باشد. نگرانی مردم منجر به گفتمان‌هایی در مورد مقررات فشرده درباره امنیت اینترنت خواهد شد. این رویداد ممکن است منجر به تغییر در اقدامات سیاسی و تاکتیک‌های نظامی در سطح بین المللی شود و حتی باعث یک جنگ بین المللی شود.»

ناسا همچنین تأیید کرده است سیارک دیگری به نام آپوفیس، خدای آشوب، قرار است در آینده از کنار زمین بگذرد، اما این سیارک حداقل تا ۱۰۰ سال دیگر خطری برای زمین ایجاد نخواهد کرد. در ابتدا، دانشمندان نگران بودند در سال ۲۰۲۹ خطر یک برخورد جزئی وجود داشته باشد، اما از آن زمان این احتمال رد شده است. این سیاره برای نابودی کره زمین بسیار کوچک است، اما به اندازه‌ای بزرگ است که در صورت برخورد با زمین بتواند یک شهر بزرگ را به طور کامل از بین ببرد.

 

منبع: فرارو
دیدگاه
آخرین اخبار