لزوم ساماندهی تردد و توقف تانکرهای سوخت در سیراف
  • 29 تیر 1404
  • شناسه : 100776
    بازدید 62
    7

    بوشهر- شهردار بندر سیراف با انتقاد از وضعیت نابسامان تردد و توقف تانکرهای سوخت در سطح شهر، این معضل را تهدیدی جدی برای ایمنی شهروندان و آسایش عمومی دانست.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرنگار مهر، داریوش پالیزدان عصر یکشنبه در نشست شورای اداری شهرستان کنگان، با انتقاد از وضعیت نابسامان تردد و توقف تانکرهای سوخت در سطح شهر، این معضل را تهدیدی جدی برای ایمنی شهروندان و آسایش عمومی دانست.

    شهردار بندر سیراف با بیان اینکه توقف‌های مکرر تانکرهای سوخت در حاشیه خیابان‌ها و حتی روی پیاده‌روها باعث تخریب زیرساخت‌های شهری شده، افزود: شهروندان بارها نسبت به این وضعیت ابراز نارضایتی کرده‌اند و ما به‌عنوان مدیریت شهری نمی‌توانیم نسبت به این بی‌نظمی‌ها بی‌تفاوت باشیم.

    وی در ادامه ضمن گلایه از عدم حضور مستمر و مؤثر پلیس راهور در سطح شهر، اظهار کرد: نبود نظارت کافی موجب تکرار تخلفات و بی‌نظمی‌های ترافیکی شده و لازم است پلیس راهور در این خصوص با قاطعیت ورود کند.

    پالیزدان با تأکید بر ضرورت برخورد قانونی با رانندگان متخلف، از مسئولان شهرستانی و اعضای شورای تأمین خواست نسبت به ساماندهی توقف خودروهای سنگین حامل سوخت و اختصاص فضای مناسب خارج از محدوده شهری برای توقف این خودروها اقدام فوری صورت گیرد.

    شهردار بندر سیراف تأکید کرد: تأمین امنیت روانی و فیزیکی شهروندان در برابر تهدیدات بالقوه ناشی از تردد و توقف خودروهای خطرزا، اولویتی انکارناپذیر است و نیازمند عزم جدی تمامی دستگاه‌های مرتبط است.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    هفده − 8 =