لزوم حل معضل پسماند در کنگان
  • 29 تیر 1404
  • شناسه : 100780
    بازدید 58
    7

    بوشهر- شهردار کنگان بر حل معضل پسماند و حرکت به سوی شهرداری هوشمند تاکید کرد.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل ایدانی عصر یکشنبه در نشست شورای اداری شهرستان، گزارشی از اقدامات و برنامه‌های شهرداری ارائه داد.

    شهردار کنگان با اشاره به تلاش‌های صورت‌گرفته در حوزه مدیریت شهری گفت: در سال گذشته گام‌های مؤثری برای بهبود زیرساخت‌ها، ارتقا خدمات شهری و هوشمندسازی فرآیندهای شهرداری برداشته شده است.

    وی گفت: از جمله مهم‌ترین اقدامات می‌توان به تعیین‌تکلیف وضعیت سایت پسماند شهری به‌عنوان یکی از مطالبات جدی شهروندان اشاره کرد.

    وی با تأکید بر ضرورت شفاف‌سازی و حذف بروکراسی زائد، از حذف سیستم کاغذی در مکاتبات و راه‌اندازی تدریجی سامانه «سیماک» در شهرداری کنگان خبر داد و افزود: پیاده‌سازی کامل سامانه سیماک با همکاری دستگاه‌های اجرایی شهرستان، گامی مهم در جهت تحقق شهرداری هوشمند، پاسخ‌گو و شفاف است.

    شهردار بندر کنگان در پایان با تبریک روز شهرداری‌ها و دهیاری‌ها به مجموعه‌های فعال در حوزه مدیریت شهری و روستایی، خواستار تداوم همراهی دستگاه‌های مختلف در مسیر توسعه پایدار و متوازن شهرستان شد.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    هفده + نه =