انتقاد از جرایم جدید تأمین اجتماعی علیه شهرداری‌ها
  • 29 تیر 1404
  • شناسه : 100786
    بازدید 53
    8

    بوشهر- شهردار بندر بنک گفت: فشار مضاعف جرایم تأمین اجتماعی و مشکلات حقوقی، شهرداری‌ها را زمین‌گیر کرده است.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرنگار مهر، حجت ریحانی‌نیا عصر یکشنبه در نشست شورای اداری شهرستان کنگان با اشاره به چالش‌های مالی و حقوقی پیش‌روی شهرداری‌ها، خواستار ورود جدی و حمایت مسئولان استانی و ملی شد.

    شهردار بندر بنک با انتقاد از جرایم جدید سازمان تأمین اجتماعی علیه شهرداری‌ها گفت: این جرایم ناعادلانه و ناگهانی، در شرایطی که شهرداری‌ها با کمبود منابع مواجه هستند، فشار مالی مضاعفی ایجاد کرده و بسیاری از پروژه‌های عمرانی را متوقف یا کند کرده است.

    ریحانی‌نیا همچنین بدهی‌های انباشته شهرداری‌ها به نهادهای مختلف را یکی دیگر از مشکلات ساختاری دانست که ادامه فعالیت‌های خدماتی و عمرانی را با چالش روبرو کرده است.

    شهردار بندر بنک، به اقدام یک شرکت منطقه‌ای در تفکیک زمین بدون طی مراحل قانونی اشاره کرد و این اقدام را عامل بروز مشکلات حقوقی و اجتماعی در سطح شهر عنوان کرد.

    وی در پایان با اشاره به نقص فنی و اختلالات در سامانه کانون کارشناسان رسمی دادگستری، تأکید کرد: این اشکالات موجب تأخیر در روند کارشناسی پرونده‌ها و بلاتکلیفی شهروندان شده و انتظار می‌رود در اسرع وقت توسط دستگاه‌های مربوطه مرتفع شود.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    4 × 5 =