دستگاه‌های اجرایی کنگان با ستاد اربعین همکاری کنند
  • 30 تیر 1404
  • شناسه : 100856
    بازدید 64
    9

    بوشهر- فرماندار کنگان گفت:تمام دستگاه‌های اجرایی موظف به همکاری با ستاد اربعین هستند.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرنگار مهر، غلامحسین زیبا یکشنبه شب در نشست ستاد هماهنگی اربعین حسینی شهرستان کنگان با اشاره به اهمیت رویداد عظیم اربعین حسینی، اظهار کرد: راهپیمایی اربعین، بزرگ‌ترین اجتماع انسانی و مذهبی جهان اسلام است که نشان از عشق و ارادت بی‌پایان مردم به حضرت سیدالشهدا (ع) دارد.

    فرماندار شهرستان کنگان افزود: نقش‌آفرینی مردم شهرستان کنگان و موکب‌داران این منطقه در سال‌های گذشته بسیار ارزشمند و تحسین‌برانگیز بوده و امسال نیز انتظار می‌رود با همدلی و انسجام بیشتری، شاهد حضور گسترده‌تر و خدمات‌رسانی مطلوب‌تری باشیم.

    زیبا با تأکید بر ضرورت برنامه‌ریزی منسجم و هماهنگ برای اعزام زائران و برپایی موکب‌ها گفت: تمام دستگاه‌های اجرایی موظف به همکاری و حمایت از ستاد اربعین هستند.

    وی گفت: باید با تشکیل کمیته‌های تخصصی از جمله اسکان، بهداشت، حمل‌ونقل، تغذیه، فرهنگی و امنیتی، نسبت به شناسایی چالش‌ها و رفع موانع احتمالی اقدام شود تا زائران حسینی بدون دغدغه بتوانند در این مسیر نورانی گام بردارند.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    1 × 1 =