لزوم هم‌افزایی نهادی برای حل مسائل حوزه زنان و خانواده در زنجان
  • 30 تیر 1404
  • شناسه : 101324
    بازدید 58
    8

    زنجان- مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری زنجان با تأکید بر لزوم هم‌افزایی نهادی برای حل مسائل حوزه زنان و خانواده گفت: رویکرد کمیته بانوان و خانواده مسأله‌محور و کارویژه‌محور است.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرگزاری مهر، گیتی کریمخانلویی در نخستین جلسه کمیته بانوان، خانواده و جمعیت استان، با اشاره به اهمیت شناسایی دقیق و واقع‌گرایانه مسائل حوزه زنان، بر ضرورت اولویت‌بندی مشکلات و پایش مستمر سیاست‌ها و برنامه‌های اجرایی تأکید کرد.

    وی با بیان اینکه رویکرد کمیته بانوان و خانواده مسأله‌محور و کارویژه‌محور است، افزود: حل چالش‌های حوزه زنان، به‌ویژه در زمینه زنان سرپرست خانوار، مستلزم استفاده حداکثری از ظرفیت‌های بین‌بخشی و همکاری مستمر میان نهادهای اجرایی، نخبگان و جامعه مدنی است.

    کریمخانلویی با اشاره به نقش کلیدی بانوان در پیشبرد اهداف فرهنگی و اجتماعی، تصریح کرد: توجه به نیازهای گروه‌های آسیب‌پذیر از جمله زنان سرپرست خانوار، در اولویت برنامه‌ریزی‌های حوزه زنان و خانواده قرار دارد.

    مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری زنجان در ادامه این جلسه، ضمن ارائه گزارشی از وضعیت آماری زنان در حوزه‌هایی مانند اشتغال، بیکاری و ورزش، بر ضرورت اجرای برنامه‌های آزمایشی (پایلوت) در حوزه توانمندسازی زنان در استان تأکید کرد.

    وی با توصیف وضعیت مشارکت اقتصادی بانوان در استان به‌عنوان روندی امیدوارکننده، ابراز امیدواری کرد: با تعامل، همکاری و هم‌افزایی میان دستگاه‌های ذی‌ربط، گام‌های مؤثری در جهت ارتقای جایگاه بانوان و تحکیم بنیان خانواده در سطح استان برداشته شود.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    4 + 20 =