اهدای ۱۴۷۱ واحد خونی در خراسان جنوبی طی ماه محرم
  • 31 تیر 1404
  • شناسه : 101801
    بازدید 53
    8

    بیرجند- مدیرکل انتقال خون خراسان جنوبی گفت: در راستای اجرای پویش محرمی اهدای خون، هزار و ۴۷۱ واحد خونی در سطح استان اهدا شد.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرنگار مهر، کامبیز مهدی‌زاده صبح سه‌شنبه در گفت و گو با رسانه‌ها با اشاره به پویش ملی «مهر حسینی، برای ایران»، بیان کرد: این پویش با هدف ترویج فرهنگ اهدای خون و تأمین نیاز بیماران از اول ماه محرم آغاز شده و تا پایان ماه صفر در سراسر کشور از جمله خراسان جنوبی ادامه خواهد داشت.

    وی با بیان اینکه از ابتدای ماه محرم تاکنون هزار و ۹۳۵ نفر در راستای این پویش به مراکز خون گیری مراجعه کرده‌اند، افزود: از این تعداد هزار و ۴۷۱ نفر موفق به امر خداپسندانه اهدای خون شده‌اند.

    مدیرکل انتقال خون خراسان جنوبی اظهار داشت: ماه محرم هر سال فرصتی برای ترویج فرهنگ اهدای خون، تعمیق فرهنگ نوع دوستی و دگرخواهی است که مردم خراسان جنوبی همواره در این زمینه پیشگام بوده‌اند.

    مهدی‌زاده بیان کرد: مراکز اهدای خون خراسان جنوبی در شهرهای بیرجند، قاین، طبس و فردوس فعال بوده و تا پایان ماه صفر آماده پذیرایی از اهداکنندگان هستند.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    نوزده + 7 =