برخورد قاطع با مقصران حادثه واژگونی اتوبوس کوار
  • 31 تیر 1404
  • شناسه : 102110
    بازدید 64
    8

    شیراز- استاندار فارس در عیادت از مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس کوار بر برخورد قاطع با مقصران این حادثه و رسیدگی فوری به مصدومان این واقعه تاکید کرد.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرگزاری مهر، حسینعلی امیری ظهر سه شنبه در حاشیه عیادت از مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس در مسیر فیروزآباد به کوار، ضمن ابراز همدردی با خانواده‌های جان‌باختگان و آرزوی شفای عاجل برای مصدومان، گفت: از حقوق مردم و خانواده‌های آسیب‌دیده به هیچ وجه کوتاه نخواهیم آمد و دستگاه‌ها و شرکت‌هایی که در وقوع این حادثه قصور یا تقصیر داشته‌اند، باید پاسخگو باشند.

    وی با تأکید بر لزوم شفاف‌سازی ابعاد حادثه ادامه داد: منتظر دریافت گزارش فنی نهایی هستیم و بر اساس آن با مسئولان خاطی برخورد قاطع صورت خواهد گرفت.

    استاندار فارس در خصوص آخرین وضعیت مصدومان هم گفت: تعدادی از مجروحان پس از درمان اولیه ترخیص شده‌اند، برخی در بخش‌های عمومی بستری هستند و عده‌ای نیز به علت شدت جراحات در بخش مراقبت‌های ویژه تحت نظر قرار دارند.

    امیری با اشاره به محدودیت ظرفیت اتاق‌های عمل گفت: باید از امکانات دیگر بیمارستان‌های شیراز نیز استفاده شود تا مصدومان منتظر عمل جراحی نمانند.

    وی همچنین درباره خدمات اولیه امدادی در محل حادثه افزود: بر اساس بررسی‌های انجام شده و گفت‌وگو با برخی از مصدومان، نیروهای امداد و نجات بین ۴ تا ۱۵ دقیقه پس از وقوع حادثه در محل حضور یافته‌اند که نشان از آمادگی مناسب سیستم اورژانس استان دارد.

    استاندار فارس تصریح کرد: بیمه مصدومان و فوت‌شدگان طبق ضوابط پرداخت می‌شود و پیگیری‌های لازم برای حمایت از خانواده‌ها انجام خواهد شد.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    شانزده − 1 =