جذب ۷۴ درصدی اعتبارات عمرانی خوزستان تا پایان تیرماه
  • 1 مرداد 1404
  • شناسه : 102500
    بازدید 71
    7

    اهواز – با برگزاری ۱۱ جلسه کمیته جذب اعتبارات، استان خوزستان ۷۴ درصد اعتبارات عمرانی شامل ۸۴ درصد اعتبارات ملی و ۵۴ درصد اعتبارات استانی را جذب کرده است.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرنگار مهر، مهرداد نیکو، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خوزستان عصر سه‌شنبه در گفتگویی رسانه‌ای از جذب ۷۴ درصدی اعتبارات عمرانی استان در چهار ماه نخست سال جاری خبر داد و اظهار کرد: این میزان شامل ۸۴ درصد از اعتبارات ملی و ۵۴ درصد از اعتبارات استانی است که تا پایان تیرماه جذب شده است.

    نیکو با اشاره به پیگیری‌های مستمر استاندار خوزستان افزود: از نیمه فروردین‌ماه تاکنون، ۱۱ جلسه کمیته جذب اعتبارات عمرانی برگزار شده تا دستگاه‌های اجرایی بتوانند اعتبارات تخصیص‌یافته را به‌طور کامل جذب کنند.

    وی تأکید کرد: مهلت قانونی جذب این اعتبارات تا پایان شهریورماه است و گزارش‌های خزانه استان نشان‌دهنده روند مثبت در این زمینه است.

    رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خوزستان با بیان اینکه اطلاعات جدید پس از دریافت گزارش دستگاه‌های اجرایی به‌روزرسانی شده، اظهار داشت: این سازمان وظیفه ابلاغ اعتبارات را بر عهده دارد و دستگاه‌های اجرایی موظفند در مهلت مقرر نسبت به جذب آن‌ها اقدام کنند.

    نیکو همچنین از برگزاری ۱۱ جلسه کارشناسی از ابتدای سال جاری به‌عنوان اقدامی بی‌سابقه یاد کرد که با پیگیری‌های جدی استاندار، به رشد چشمگیر در جذب اعتبارات منجر شده است.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    دوازده + سه =