انجام عملیات خنثی‌سازی مهمات جنگی در مسیر آزادراه تهران – قم
  • 2 مرداد 1404
  • شناسه : 103274
    بازدید 49
    7

    قم – روابط عمومی استانداری قم اعلام کرد: به منظور خنثی‌سازی مهمات باقی‌مانده از جنگ تحمیلی ۱۲ روزه با رژیم صهیونیستی، عملیات ایمن‌سازی در محدوده‌ای از آزادراه تهران – قم امروز انجام می‌شود.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرگزاری مهر، در اطلاعیه استانداری قم آمده: در این عملیات تمامی اقدامات تحت نظارت نهادهای مسئول و با رعایت کامل ضوابط ایمنی صورت می‌گیرد.

    استانداری قم ضمن تأکید بر لزوم همکاری شهروندان و رانندگان عبوری، از هم‌استانی‌های عزیز خواست در صورت حضور در این مسیر، هشدارها و تدابیر اعلامی از سوی عوامل اجرایی و نیروهای انتظامی و امدادی را با دقت رعایت کنند.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    16 + 12 =