کشف ۵۰ کیلو هروئین از قاچاقچیان در هرمزگان
  • 2 مرداد 1404
  • شناسه : 103313
    بازدید 47
    8

    بندرعباس- فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: با هوشیاری و تلاش مشترک ماموران انتظامی هرمزگان وفارس قاچاقچیان در انتقال ۵۰ کیلو هرویین ناکام ماندند.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرگزاری مهر، سردار علی اکبر جاویدان در تشریح این خبر اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان حاجی آباد در اجرای طرح تشدید مقابله با قاچاق مواد مخدر و مبارزه با سوداگران مرگ، با همکاری اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس از قصد انتقال یک محموله مواد مخدر توسط قاچاقچیان مطلع و بلافاصله موضوع را در دستور کار قرار دادند.

    وی افزود: مأموران با همکاری یک تیم عملیاتی از استان فارس حین گشت زنی و تعقیب و مراقبت‌های لازم نهایتاً خودرو سواری مورد نظر را شناسایی و دستور توقف دادند که راننده خودرو بدون توجه به دستور پلیس و علائم هشدار دهنده اقدام به فرار کرد که پس از تعقیب و گریز سریع در یک اقدام ضربتی خودرو متوقف و در بازرسی از آن مقدار ۵۰ کیلو مواد مخدر از نوع هروئین کشف و ضبط شد.

    سردار جاویدان اظهار داشت: در این رابطه یک دستگاه خودرو دیگر که خودرو حامل مواد را اسکورت می‌کرد شناسایی و توقیف و دو نفر از قاچاقچیان دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.

    این مقام ارشد انتظامی استان خاطر نشان کرد: مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر با اقتدار در دستور کار پلیس این استان قرار دارد و ضروری است شهروندان نیز در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک مراتب را از طریق تلفن‌های ۱۲۸ پلیس مبارزه با مواد مخدر و مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    نوزده − شانزده =