پیمانکار قبلی پروژه هشت‌هزار و ۱۱۲ واحدی اراک خلع ید شد
  • 2 مرداد 1404
  • شناسه : 103489
    بازدید 40
    7

    اراک- نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی گفت: پیمانکار قبلی پروژه هشت هزار و ۱۱۲ واحدی اراک مشمول ماده ۴۶ و از پروژه خلع ید شد و ۱۰ روز آتی پیمانکار باید انتخاب شود.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرگزاری مهر، نادرقلی ابراهیمی، در جریان بازدید از پروژه هشت هزار و ۱۱۲ واحدی مسکن ملی اراک اظهار کرد: طی ۶ ماه گذشته با پیگیری‌هایی که به همراه همکاری مجموعه استان داشتیم سرانجام وضعیت یکی از پیمانکاران این پروژه تعیین تکلیف شد و این پیمانکار مشمول ماده ۴۶ و از پروژه خلع ید شد.

    وی افزود: پیمانکار قبلی پروژه هشت هزار و ۱۱۲ واحدی اراک تخلف داشت چرا که چهار ماه و نیم پروژه را خوابانده بود، پیشرفت فیزیکی مناسبی نداشت و مردم ناراضی بودند، با خلع ید پیمانکار قبلی، قسمتی از تقاضا و انتظارات مردمی پاسخ داده شد.

    نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای گفت: با پیگیری‌های مکرر از بانک مرکزی، تمام تضامین پیمانکار قبلی به حساب مشترک پروژه برگشت که اقدام بسیار بزرگی بود.

    ابراهیمی گفت: در حال حاضر پیمانکار قبلی در پروژه حضور ندارد و کل پروژه تحویل اداره‌کل راه و شهرسازی شده و هرچه سریع‌تر کارفرما بایستی فصل مشترک را تعریف کند.

    وی بیان کرد: تاکنون حدود ۱۲ پیمانکار استانی و کشوری از پروژه بازدید داشتند و امیدواریم که حداکثر طی ۱۰ روز یکی از این پیمانکاران، جایگزین پیمانکار قبلی شود.

    ابراهیمی گفت: تاکنون ۳۸ هزار تن میلگرد و ۱۲۰ هزار تن سیمان با پیگیری‌های ما و مساعدت وزیر تأمین شده همچنین شرایط اعطای وام چهار دهک با جدیت مجموعه استان محقق شده و امید است این پروژه با همکاری و تعامل مردم و اداره‌کل راه و شهرسازی استان به زودی تکمیل و تحویل متقاضیان شود.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    9 − 2 =