اقامه نماز جمعه کرمانشاه به امامت حجت‌الاسلام فاطمی‌نسب
  • 3 مرداد 1404
  • شناسه : 103849
    بازدید 72
    9

    کرمانشاه- نماز جمعه این هفته کرمانشاه به امامت حجت‌الاسلام جواد فاطمی‌نسب اقامه خواهد شد و پس از آن راهپیمایی «جمعه خشم و نصر» برگزار می‌شود.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرنگار مهر، نماز عبادی‌سیاسی جمعه این هفته کرمانشاه، سوم مرداد، پس از اذان ظهر در ساعت ۱۲:۲۸ به امامت حجت‌الاسلام جواد فاطمی‌نسب، امام جمعه موقت کرمانشاه اقامه خواهد شد.

    بر اساس اعلام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه، پس از پایان نماز، راهپیمایی «جمعه خشم و نصر» در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی و در حمایت از مردم مظلوم غزه، با حضور نمازگزاران در مسیر مسجد جامع تا میدان آزادی برگزار خواهد شد.

    در همین راستا، برگزارکنندگان این مراسم با تأکید بر اهمیت وحدت و همبستگی امت اسلامی در برابر جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیستی و حامیان استکبار جهانی، از عموم مردم مؤمن و انقلابی استان کرمانشاه دعوت کرده‌اند تا با حضور پرشور در این راهپیمایی، فریاد اعتراض و انزجار خود را نسبت به ظلم و ستم روا داشته‌شده بر مردم فلسطین به گوش جهانیان برسانند.

    گفتنی است، راهپیمایی «جمعه خشم و نصر» به‌صورت هم‌زمان پس از اقامه نماز جمعه در دیگر شهرهای استان کرمانشاه نیز برگزار خواهد شد.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    پنج × یک =