بخش دیگری از مطالبات گندم‌کاران لرستانی هفته آینده پرداخت می‌شود
  • 5 مرداد 1404
  • شناسه : 105225
    بازدید 50
    9

    خرم‌آباد – سرپرست اداره کل غله و خدمات بازرگانی لرستان گفت: بخش دیگری از مطالبات گندم‌کاران این استان در هفته آینده پرداخت می‌شود.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرگزاری مهر، سعید دارابی در سخنانی، اظهار داشت: از ابتدای فصل برداشت گندم تاکنون ۱۷۰ هزار تن گندم از مزارع گندم استان خریداری شده است.

    وی با اشاره به فعالیت ۵۰ مرکز خرید غلات در استان، گفت: تاکنون ۱۷۸ میلیارد تومان مطالبات گندم‌کاران به‌حساب کشاورزان واریز شده و بخش دیگری از این مطالبات در هفته آینده پرداخت خواهد شد.

    سرپرست اداره کل غله و خدمات بازرگانی لرستان با اشاره به فعالیت ۵۰ مرکز خرید گندم در استان، گفت: خرید گندم از کشاورزان استان تا مهرماه ادامه دارد تا کشاورزان بتوانند محصول خود را به‌موقع عرضه کنند.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    5 × 1 =