اتوبوس سیار خون‌گیری در مجتمع کشت و صنعت ماهیدشت مستقر می‌شود
  • 5 مرداد 1404
  • شناسه : 105810
    بازدید 44
    8

    کرمانشاه- مدیرکل انتقال خون استان کرمانشاه از استقرار اتوبوس سیار خون‌گیری در مجتمع کشت و صنعت ماهیدشت خبر داد.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    مریم میرزاده در گفتگو با خبرنگار مهر از اجرای یک برنامه متمرکز خون‌گیری در ناحیه صنعتی ماهیدشت خبر داد و گفت: بر اساس هماهنگی‌های صورت‌گرفته با مجموعه تولیدی روغن، اتوبوس سیار خون‌گیری اداره‌کل انتقال خون کرمانشاه، روز دوشنبه ۶ مردادماه ۱۴۰۴ در محوطه این کارخانه مستقر خواهد شد.

    وی با اشاره به اهمیت گسترش فرهنگ اهدای خون در سطح صنایع و نواحی کارگری، عنوان کرد: حضور این اتوبوس سیار در محل مجتمع، فرصتی ارزشمند برای کارکنان زحمت‌کش این واحد تولیدی فراهم می‌کند تا در کمترین زمان ممکن و در محیط کاری خود، در این اقدام خداپسندانه مشارکت کنند.

    میرزاده ادامه داد: اتوبوس خون‌گیری از ساعت ۸:۰۰ تا ۱۲:۰۰ ظهر آماده پذیرش داوطلبان خواهد بود و کلیه مراحل اهدای خون، با رعایت کامل ضوابط بهداشتی و نظارت تیم پزشکی انجام خواهد شد.

    مدیرکل انتقال خون استان کرمانشاه با تأکید بر نیاز مستمر مراکز درمانی و بیماران خاص به خون سالم، اظهار داشت: تأمین خون سالم و کافی، یک مسئولیت جمعی است و نیاز به مشارکت همگانی دارد. چنین برنامه‌هایی در راستای پاسخ به همین نیاز و با هدف تسهیل فرآیند اهدای خون در مناطق صنعتی و پرتردد طراحی می‌شود.

    وی خاطرنشان کرد: اداره‌کل انتقال خون کرمانشاه ضمن قدردانی از همراهی مجموعه تولیدی روغن نازگل، از دیگر واحدهای تولیدی و صنعتی استان نیز دعوت می‌کند تا با برنامه‌ریزی مشابه، نقش مؤثری در پشتیبانی از شبکه سلامت و نجات جان بیماران ایفا کنند.

    میرزاده در پایان با تأکید بر شعار «با اهدای خون، زندگی ببخشیم»، از عموم مردم و به‌ویژه کارکنان این مجموعه خواست با حضور در این برنامه، گامی کوچک اما حیاتی در راستای نجات جان هم‌نوعان خود بردارند.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    چهار × 4 =