بخشدار جدید امام حسن (ع) معارفه شد
  • 5 مرداد 1404
  • شناسه : 105873
    بازدید 54
    9

    بوشهر- مراسم معارفه محمود رضایی به عنوان بخشدار جدید امام حسن (ع) با حضور مدیران استانی و محلی برگزار شد.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرنگار مهر، محمود رضایی عصر یکشنبه در این مراسم با قدردانی از اعتماد مسئولان اظهار کرد: اولویت اصلی مدیریت بخش امام حسن (ع)، برنامه‌محوری و استفاده حداکثری از ظرفیت‌های موجود منطقه است.

    وی با اشاره به اهمیت نقش‌آفرینی همه دستگاه‌ها و اقشار مختلف در توسعه منطقه افزود: دست یاری به سمت همه مجموعه‌ها و مردم دراز می‌کنیم تا بتوانیم با همکاری و تعامل، کیفیت خدمات و زندگی در بخش امام حسن (ع) را ارتقا دهیم.

    بخشدار امام حسن (ع) تصریح کرد: این بخش ظرفیت‌های ارزشمندی در حوزه‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی دارد که با برنامه‌ریزی دقیق و استفاده بهینه از منابع می‌توان آنها را در مسیر توسعه پایدار به کار گرفت.

    رضایی خاطرنشان کرد: توسعه روستاها، تقویت زیرساخت‌های خدماتی و توجه به مطالبات مردمی از اولویت‌های اصلی مدیریت جدید بخش خواهد بود و در این مسیر از همه ظرفیت‌ها برای خدمت به مردم استفاده خواهد شد.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    6 + 12 =