تعطیلی اصناف و مجتمع‌های تجاری مشهد در ساعات اوج بار مصرف برق
  • 6 مرداد 1404
  • شناسه : 106432
    بازدید 48
    8

    مشهد – مدیر دفتر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق شهرستان مشهد گفت: کلیه واحدهای تجاری و صنفی مشهد از ساعت ۱۳ الی ۱۷ ملزم به تعطیلی شدند.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا کاشی اظهار کرد: کلیه صنوف و مجتمع‌های تجاری مشهد (به استثنای صنوف خدماتی ضروری مانند نانوایی‌ها و رستوران‌ها) از تاریخ ابلاغ این مصوبه، مکلف هستند از ساعت ۱۳:۰۰ لغایت ۱۷:۰۰ فعالیت خود را به طور کامل متوقف نمایند.

    مدیر دفتر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق شهرستان مشهد بیان کرد: واحدهای صنفی و تجاری موظف هستند حتی در ساعات مجاز فعالیت نیز از روشن کردن لامپ‌های اضافی، تابلوهای تبلیغاتی و سایر تجهیزات پرمصرف غیرضروری خودداری کنند.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    یک + هفت =