۴ شناور صیادی متخلف در آب‌های جنوبی استان بوشهر توقیف شد
  • 8 مرداد 1404
  • شناسه : 107588
    بازدید 68
    7

    بوشهر – مدیرکل شیلات استان بوشهر از توقیف چهار فروند لنج صیادی متخلف متعلق به یکی از استان‌های هم‌جوار در آب‌های جنوبی استان بوشهر خبر داد.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرنگار مهر، عقیل امینی سه شنبه شب در جمع خبرنگاران گفت: بر اساس اطلاعات اولیه به دست آمده چهار لنج صیادی مربوط به استان همجوار در آب‌های جنوب استان بوشهر توقیف شدند.

    وی گفت: این شناورها در ایام ممنوعیت صید (دریا بست) و بدون رعایت حریم صیدگاهی اقدام به صید غیرمجاز در صیدگاه‌های استان بوشهر کرده بودند که با اقدام به‌موقع نیروهای یگان حفاظت منابع آبزیان و مرزبانی شناسایی و توقیف شدند.

    مدیرکل شیلات استان بوشهر ضمن تأکید بر لزوم رعایت قوانین و مقررات صید و صیادی افزود: برخورد قانونی با متخلفان بدون اغماض در دستور کار قرار دارد تا از منابع آبزیان و حقوق صیادان مجاز صیانت شود.

    وی ضمن تقدیر از همکاری و تلاش شبانه‌روزی نیروهای دریابانی استان بوشهر و یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات استان در اجرای گشت‌های نظارتی و برخورد مؤثر با متخلفان افزود: حفظ ذخایر آبزیان تنها با هم‌افزایی دستگاه‌های مسئول و مشارکت آگاهانه جامعه صیادی ممکن خواهد بود.

    مدیرکل شیلات استان بوشهر در پایان خاطرنشان کرد: اطلاعات تکمیلی درباره شناورهای توقیف‌شده و روند رسیدگی قانونی، پس از انجام بررسی‌های لازم متعاقباً از طریق مجاری رسمی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    هفده + سیزده =