فرماندار دشتی: خبرنگاران را همکاران خود می‌دانم
  • 8 مرداد 1404
  • شناسه : 107665
    بازدید 53
    8

    بوشهر- فرماندار دشتی با بیان اینکه خبرنگاران را همکاران خود می‌دانم گفت: از نقد منصفانه همراه با راهکار استقبال می‌کنیم.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرنگار مهر، رضا مقاتلی صبح چهارشنبه در نشست خبرنگاران شهرستان دشتی اظهار کرد: خبرنگاران را همکاران خود در نظر گرفته و این همراهی را مایه افتخار می‌دانم.

    وی با اشاره به اهمیت نقد رسانه‌ای گفت: هر جا که نقدی از سوی اصحاب رسانه مطرح می‌شود، بدانید که مسیر کلی شما درست است چرا که نقد منصفانه، نشانه پویایی، تحرک و سلامت جامعه است و نباید آن را با تخریب اشتباه گرفت.

    مقاتلی با تأکید بر نقش مؤثر رسانه‌ها در پیشبرد امور شهرستان افزود: نشست‌های «پاسخگویی» با رویکردی تخصصی و با حضور مدیران ادارات مختلف برگزار می‌شود و برای طی مطلوب این مسیر دست یاری به سمت خبرنگاران دراز می‌کنیم؛ چرا که شهرستان دشتی در شرایط فعلی، بیش از همیشه به همراهی، نقد سازنده و پیشنهادهای کاربردی نیاز دارد.

    فرماندار دشتی به برخی از پروژه‌های عمرانی شهرستان اشاره کرد و گفت: امسال از محل اعتبارات شهرستانی و همچنین اعتبارات در اختیار نماینده مردم در مجلس، پروژه‌های مهمی در حوزه راهداری و زیرساختی در دست اجرا است.

    وی دشتی را یکی از قطب‌های در حال توسعه نیروگاه خورشیدی در استان بوشهر دانست و گفت: با اجرای طرح‌های تولید انرژی خورشیدی، گام‌های مهمی در راستای رفع ناترازی برق برداشته شده و با تکمیل آن‌ها، بخش زیادی از مشکلات برقی منطقه برطرف خواهد شد.

    مقاتلی نقش خبرنگاران را در تحقق این اهداف بی‌بدیل خواند و خواستار استمرار ارتباط دوطرفه، صادقانه و سازنده میان رسانه‌ها و مسئولان شد.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    یک × دو =