لزوم هم‌افزایی دستگاه‌ها برای توسعه اقتصادی گلستان
  • 9 مرداد 1404
  • شناسه : 108446
    بازدید 59
    7

    گرگان- نماینده مردم مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه‌تپه بر اهمیت همکاری و هم‌افزایی نهادها و شرکت‌های بزرگ در جهت تقویت زیرساخت‌های اقتصادی استان گلستان تأکید کرد.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرنگار مهر، سید نجیب حسینی شامگاه چهارشنبه در همایش وفاق برای سرمایه‌گذاری و ایران همدل که با حضور احمد میدری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد، ضمن قدردانی از فعالان اقتصادی و مدیران استانی، بر لزوم توجه ویژه به مشکلات اقتصادی گلستان تأکید کرد.

    وی گفت: استان گلستان برای عبور از چالش‌های اقتصادی و تقویت بخش‌های کشاورزی و صنعتی نیازمند یک نگاه راهبردی و برنامه‌ریزی تخصصی است.

    حسینی با اشاره به وضعیت کشاورزی استان و محدودیت‌های منابع مالی، افزود: دستگاه‌ها و نهادهای مختلف، به‌ویژه شرکت‌های بزرگ و صندوق‌های بازنشستگی، باید در استان حضور فعالی داشته باشند تا با ایجاد دفاتر و تسهیل فرآیندهای مالی، فضای سرمایه‌گذاری را در گلستان تسهیل کنند.

    وی در ادامه بر استفاده از ظرفیت‌های گردشگری و صنایع تبدیلی برای تکمیل زنجیره ارزش محصولات استان تأکید کرد و گفت: با برنامه‌ریزی منسجم و بهره‌برداری از توانمندی‌های موجود، می‌توان به حل مشکلات معیشتی مردم و توسعه پایدار استان دست یافت.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    یک + بیست =