مهار آتش سوزی محوطه بیمارستان قائم مشهد
  • 9 مرداد 1404
  • شناسه : 108572
    بازدید 47
    8

    مشهد- مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی مشهد گفت: آتش سوزی در محوطه باز بیمارستان قائم مشهد مهار شد.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرگزاری مهر، آتشیار وحید باخدا در خصوص حریق بیمارستان قائم اظهار کرد: ساعتی قبل در پی تماس شهروندان با مرکز فرماندهی ۱۲۵ مبنی بر آتش سوزی در بیمارستان قائم بلافاصله آتش نشانان ایستگاه‌های ۳، ۳۲ و ۴۰ به محل حادثه اعزام شدند.

    مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی مشهد افزود: آتش نشانان با سرعت عمل بالای خود حریق را که در حال سوزاندن درختان و ضایعات داخل محوطه بیمارستان بود مهار کردند و از سرایت به ساختمان‌ها پیشگیری کردند.

    وی اظهار نظر در مورد علت حادثه را مستلزم بررسی‌های بیشتر دانست.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    سه + 17 =