جلسه بررسی بحران تنش آبی گمیشان برگزار شد
  • 10 مرداد 1404
  • شناسه : 108945
    بازدید 48
    8

    گمیشان-در پی کمبود شدید آب در گمیشان، جلسه‌ای با حضور معاون استاندار گلستان و مسئولان محلی برای بررسی راهکارهای فوری و توزیع عادلانه منابع آب برگزار شد.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرنگار مهر، شامگاه پنجشنبه در راستای مشکلات به وجود آمده از کمبود شدید منابع آبی در شهرستان گمیشان، جلسه‌ای به منظور بررسی و حل معضل تنش آبی با حضور محمد حمیدی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان، مدیران کل آب منطقه‌ای و آبفا، فرماندار گمیشان و مسئولان محلی برگزار شد.

    حمیدی در این جلسه با تقدیر از صبر و همراهی مردم گمیشان در مواجهه با بحران آب، تأکید کرد: باید هر چه سریع‌تر راهکارهایی برای حل مشکل بی‌آبی در این شهرستان اتخاذ شود.

    وی همچنین بر لزوم شناسایی علت بی‌آبی برخی محلات و روستاها و رفع نقص‌های فنی موجود تأکید داشت.

    معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: خیرین توزیع‌کننده آب باید از نظر قانونی حمایت شوند و مسیر فعالیت‌شان شفاف‌سازی شود. همچنین با برداشت‌های غیرمجاز و فروش آب توسط تانکرها باید به شدت برخورد شود.

    حمیدی همچنین خواستار توزیع عادلانه منابع آبی موجود در شهرستان شد و از مدیران و فرمانداران خواست تا با اطلاع‌رسانی دقیق و فنی، مردم را از وضعیت واقعی موجود مطلع کنند تا آن‌ها نیز در حل مشکل آب همکاری بیشتری داشته باشند.

    در این جلسه بر اهمیت تلاش مشترک مسئولان و مردم برای حل بحران آب در گمیشان تأکید شد و قرار شد اقدامات عاجلی در راستای رفع تنش آبی انجام گیرد.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    سه × 4 =