تاخیر ۲ ساعته فعالیت ادارات در برخی شهرهای خوزستان به دلیل آلودگی هوا
  • 10 مرداد 1404
  • شناسه : 109346
    بازدید 49
    6

    اهواز – کارگروه اضطرار آلودگی هوای خوزستان تصمیم گرفت فعالیت ادارات در هفت شهرستان این استان، فردا شنبه ۱۱ مردادماه ۱۴۰۴، با دو ساعت تاخیر آغاز شود.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرنگار مهر، کارگروه اضطرار آلودگی هوای استان خوزستان اعلام کرد: به دلیل شرایط جوی و آلودگی هوا، فعالیت ادارات در شهرستان‌های اهواز، کارون، باوی، حمیدیه، هویزه، دشت آزادگان و شادگان در روز شنبه ۱۱ مردادماه با دو ساعت تأخیر شروع خواهد شد.

    این تصمیم به منظور حفظ سلامت عمومی و کاهش اثرات ناشی از آلودگی هوا اتخاذ شده است.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    چهار × دو =