سهم هرمزگان در خاموشی‌ها کاهش می‌یابد
  • 11 مرداد 1404
  • شناسه : 109531
    بازدید 36
    8

    بندرعباس- نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی گفت: مدت زمان و سهم هرمزگان در خاموشی‌های برق کاهش می‌یابد.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرگزاری مهر، احمد مرادی اظهار کرد: مدت زمان و سهم هرمزگان در خاموشی‌های برق کاهش می‌یابد و این تصمیم به علت گرمای ۵۰ درجه هوا، توجیه ناعادلانه بودن قطعی برق در هرمزگان، و پس از تماس با قائم مقام وزیر در امور برق و مدیرعامل توانیر گرفته شد.

    وی گفت: سهم هرمزگان از خاموشی‌ها ۳۰۰ مگاوات است.

    نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی گفت: در کمیسیون انرژی مجلس در تلاش هستیم برق صنایع و پالایشگاه‌هایی که در مرحله تعمیرات اساسی قرار دارند، به نفع مردم استفاده شود.

    احمد مرادی افزود: این موضوع به برخی استانداران نیز منتقل شده است.

    وی با اشاره به مطالبات کشاورزان و گندمکاران گفت: طبق تعهدات و بودجه ۱۴۰۴ دولت موظف به پرداخت مطالبات گندمکاران است.

    نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تذکر آئین نامه‌ای خود در این زمینه گفت: این موضوع به دولت منتقل شده است و در جلسات هفته جاری مجلس، پرداخت مطالبات در سریع‌ترین زمان ممکن پیگیری می‌شود.

    مرادی همچنین به ظرفیت‌های استان اشاره کرد و افزود: تشریفات مازاد اداری و دریافت حمایت‌های جدی از دغده‌های تولید کنندگان و سرمایه گذاران استان است.

    نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی افزود: رئیس جمهور برخی از اختیارات خود و دولت را به استانداران واگذار کرده است.

    مرادی گفت: برای رفع موانع تولید هیئتی تطبیقی در مجلس پیش بینی شده و رئیس مجلس نیز اختیاراتی را به نمایندگان واگذار کرده است.

    وی افزود: بر این اساس متناسب با موضوع، نمایندگان با حضور در کارگروه‌های تشکیل شده برای تسهیل کارها به فوریت تصمیم گیری می‌کنند.

    مرادی گفت: پیگیر مطالبات پالایشگاه‌های بزرگ از دولت و تأمین خوراک پالایشگاه‌های کوچک نیز هستیم.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    پنج + چهارده =