استاندار سیستان و بلوچستان همراه رئیس‌جمهور عازم پاکستان شد
  • 11 مرداد 1404
  • شناسه : 109535
    بازدید 40
    6

    زاهدان – استاندار سیستان و بلوچستان برای پیگیری توسعه همکاری های مرزی؛ همراه رئیس جمهور عازم پاکستان شد.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبر گزاری مهر، منصور بیجار در هیأت دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران و با همراهی دکتر پزشکیان در سفر رسمی به اسلام آباد حضور خواهد یافت تا ظرفیت‌های اقتصادی، ترانزیتی و امنیتی استان را در سطح عالی مذاکرات دیپلماتیک دنبال کند.

    استاندار سیستان و بلوچستان پیش تر نیز در سفر رئیس‌جمهور به مسقط و سفر وزیر امور خارجه به کابل حضور داشت که نشان‌دهنده جایگاه ویژه استان در دیپلماسی مرزی و منطقه‌ای دولت چهاردهم است. این سفر جدید نیز نشانی مهم در مسیر تقویت روابط همسایگی و بهره‌گیری از ظرفیت‌های مشترک ایران و پاکستان محسوب می‌شود.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    4 × دو =