ثبت بیش از ۲۵ هزار مأموریت اورژانسی در استان تهران طی هفته گذشته
  • 11 مرداد 1404
  • شناسه : 109562
    بازدید 51
    7

    تهران- رئیس مرکز اورژانس تهران از ثبت ۲۵ هزار و ۱۸۱ مأموریت در هفته گذشته خبر داد و گفت: بیش از ۶ هزار نفر به مراکز درمانی منتقل شده‌اند.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرنگار مهر، محمداسماعیل توکلی، پیش از ظهر شنبه، در جمع خبرنگاران، از ثبت ۲۵ هزار و ۱۸۱ مأموریت در هفته گذشته خبر داد و گفت: بیش از ۶ هزار نفر به مراکز درمانی منتقل شده‌اند.

    رئیس اورژانس استان تهران با اشاره به عملکرد این مرکز در بازه زمانی ۴ تا ۱۰ مردادماه ۱۴۰۴ اظهار داشت: طی این مدت، مجموعاً ۲۵ هزار و ۱۸۱ مأموریت در مرکز ارتباطات اورژانس ۱۱۵ استان تهران به ثبت رسیده است.

    وی افزود: از این تعداد، ۶ هزار و ۱۶۷ مأموریت منجر به انتقال بیمار یا مصدوم به مراکز درمانی شده و ۱۱ هزار و ۱۰۷ مورد نیز خدمات درمانی به صورت سرپایی و در محل انجام گرفته است.

    توکلی با اشاره به تماس‌های دریافتی اورژانس، عنوان کرد: در طول هفته گذشته ۶۲ هزار و ۲۴۴ تماس با مرکز دیسپچ اورژانس استان تهران برقرار شده که متأسفانه یک‌هزار و ۶۸۱ تماس، مزاحمت تلفنی بوده است؛ این میزان معادل ۲.۷ درصد کل تماس‌هاست.

    رئیس اورژانس استان تهران ادامه داد: از مجموع مأموریت‌های انجام شده، ۴ هزار و ۵۸۳ مورد (معادل ۱۸.۲ درصد) مربوط به حوادث ترافیکی و ۲۰ هزار و ۵۹۸ مورد (معادل ۸۱.۸ درصد) نیز مربوط به حوادث غیرترافیکی بوده است.

    وی همچنین درباره فعالیت اورژانس هوایی گفت: در هفته مورد اشاره، ۱۰ سورتی پرواز توسط بالگردهای اورژانس انجام شده که طی آن‌ها ۹ مصدوم به مراکز درمانی منتقل شده‌اند.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    نه − 1 =