آغاز احداث ۸ چشمه سرویس بهداشتی در ورودی پارک ملی کویر ورامین
  • 11 مرداد 1404
  • شناسه : 109643
    بازدید 71
    7

    ورامین- رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ورامین از آغاز احداث ۸ چشمه سرویس بهداشتی در ورودی پارک ملی کویر خبر داد.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا تاجیک، در جمع خبرنگاران، از آغاز احداث ۸ چشمه سرویس بهداشتی در ورودی پارک ملی کویر خبر داد.

    وی در این خصوص اظهار داشت: این سرویس‌ها با هدف خدمات‌رسانی به گردشگران ورودی به پارک ملی کویر و زائران امامزاده عبدالله (ع) روستای عسگرآباد ابردژ، در مجاورت این امامزاده و در حاشیه آزادراه حرم تا حرم (قم-گرمسار) احداث می‌شود.

    تاجیک ضمن قدردانی از حمایت‌های حسین عباسی، فرماندار ورامین، و دیگر مسئولان در پیگیری تأمین اعتبار و اجرای پروژه، افزود: این طرح با اعتباری بالغ بر ۲۳ میلیارد ریال از محل اعتبارات اداره‌کل میراث فرهنگی استان تهران، و پس از انتخاب پیمانکار رسمی آغاز شده است.

    رئیس اداره میراث فرهنگی ورامین همچنین خاطرنشان کرد: در راستای اجرای این پروژه، با همکاری اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان، حدود ۵۵ متر زمین از موقوفات بنای امامزاده عبدالله (ع) به همراه زیرساخت‌های تأمین آب، برق و گاز در اختیار پروژه قرار گرفته است.

    وی در پایان با اشاره به پیشرفت مطلوب طرح گفت: با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته و جدیت پیمانکار، تلاش می‌شود این پروژه تا هفته دولت به بهره‌برداری برسد.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    یک × 3 =