تعطیلی ۳ شهرستان استان اردبیل؛ ساعت کاری ادارات تغییر کرد
  • 12 مرداد 1404
  • شناسه : 110754
    بازدید 59
    6

    اردبیل – استانداری اردبیل از تعطیلی دستگاه‌های اجرایی در سه شهرستان استان در روز دوشنبه و تغییر ساعت کاری در سایر نقاط در پی تشدید گرمای هوا در این منطقه خبر داد.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرگزاری مهر، استانداری اردبیل اعلام کرد: با توجه به گرمای کم‌سابقه در سطح کشور، به منظور مدیریت شبکه انرژی و بر اساس تصمیم کارگروه مدیریت مصرف انرژی استان، ساعت فعالیت ادارات تا پایان هفته جاری از ساعت ۶ صبح تا ۱۲ ظهر خواهد بود.

    همچنین در شهرستان‌های پارس‌آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز ادارات در روز دوشنبه (۱۳ مرداد) تعطیل خواهند بود که البته این تعطیلی شامل دستگاه‌های خدمات‌رسان و بانک‌ها در نقاط مورد اشاره نخواهد شد.

    استانداری اردبیل در ادامه با توجه به موج گسترده گرما خواستار مشارکت همگانی مردم شریف و فهیم استان در مصرف بهینه انرژی شد.

    با توجه به دمای بالای هوا و به منظور مدیریت انرژی ادارات در شهرستان‌های پارس‌آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز ادارات در روز یکشنبه (۱۲ مرداد) تعطیل بود

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    هفده − دوازده =