• 13 مرداد 1404
  • شناسه : 111064
    بازدید 39
    7

    لنگرود- فرماندار لنگرود از اجرای پروژه‌های مهم راهسازی و آسفالت معابر در روستای جدانوکر خبر داد و گفت: برای این طرح‌ها بیش از ۲۲ میلیارد تومان اعتبار از منابع ملی و استانی اختصاص یافته است.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرنگار مهر، یوسف گلشن صبح دوشنبه در بازدید از پروژه‌های حوزه راهداری و بنیاد مسکن در روستای جدانوکر اظهار کرد: این پروژه‌ها شامل احداث یک دهنه پل به طول ۲۴ متر و عرض ۷ متر، بهسازی راه روستایی جدانوکر به سیاهکلده، روکش آسفالت محور میدان شهید املاکی به جدانوکر و آسفالت معابر داخلی روستا است.

    وی با بیان اینکه عملیات ساخت پل جدانوکر از سال ۱۳۹۷ آغاز شده و با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از محل منابع ملی و استانی در حال انجام است، افزود: این پل به زودی به بهره‌برداری خواهد رسید و مسئولان شهرستان، دادستان و نماینده مجلس پیگیر نهایی شدن آن هستند.

    فرماندار لنگرود همچنین عنوان کرد: روکش آسفالت محور روستایی میدان شهید املاکی به لوکلایه به طول ۲ کیلومتر با اعتبار ۵ میلیارد تومان از منابع ملی اجرایی شده است و عملیات زیرسازی و آسفالت راه روستایی جدانوکر به سیاهکلده نیز به طول ۱۲۵۰ متر و عرض ۵ متر با اعتبار ۴ میلیارد تومان در حال انجام است که آسفالت آن در آینده نزدیک آغاز خواهد شد.

    گلشن ادامه داد: آسفالت معابر داخلی روستای جدانوکر به مساحت ۵ هزار متر مربع و طول ۱۰۰۰ متر نیز به زودی توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اعتبار ۳ میلیارد تومان از محل ردیف اعتبارات ملی قیر اجرا خواهد شد.

    وی در پایان ضمن قدردانی از تلاش‌های دست‌اندرکاران، تاکید کرد این پروژه‌ها نقش مهمی در ارتقا زیرساخت‌های روستایی و رفاه مردم منطقه خواهند داشت.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    11 + چهارده =