مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره ارشاد شهریار برگزار شد
  • 13 مرداد 1404
  • شناسه : 111218
    بازدید 42
    7

    شهریار- در مراسمی با حضور مسئولان استانی و شهرستانی، فرشید ستایش‌راد به عنوان رئیس جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهریار معرفی و از مهدی بابایی تقدیر شد.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرنگار مهر، مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهریار صبح دوشنبه با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در سالن اجتماعات این اداره برگزار شد.

    در این مراسم که با حضور عبدالرضا علی‌پناه، معاون مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران، سید علی رحیمی، معاون فرماندار شهریار، حجت‌الاسلام صدقعلی جلیل‌زاده، رئیس اداره تبلیغات اسلامی، علی کردی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و جمعی از هنرمندان و خبرنگاران برگزار شد، از خدمات «مهدی بابایی» رئیس پیشین این اداره تقدیر به عمل آمد.

    در ادامه این مراسم، «فرشید ستایش‌راد» به عنوان رئیس جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهریار معرفی شد.

    ستایش‌راد در سخنانی ضمن قدردانی از اعتماد مسئولان، اظهار داشت: تلاش خواهیم کرد با بهره‌گیری از ظرفیت‌های فرهنگی، هنری و رسانه‌ای شهریار، گام‌های مؤثری در جهت ارتقا جایگاه هنر در منطقه برداشته شود.

    وی با تأکید بر لزوم تعامل با هنرمندان افزود: درِ اتاق ما همواره به روی اصحاب فرهنگ و هنر باز است و از نظرات، پیشنهادات و انتقادات سازنده برای شکوفایی این اداره استقبال می‌کنیم.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    دوازده + 7 =