رزمایش سراسری فاطمی ۵ در ایوانکی برگزار شد
  • 13 مرداد 1404
  • شناسه : 111246
    بازدید 46
    5

    گرمسار- مدیر جهاد کشاورزی گرمسار از آغاز رزمایش سراسری فاطمی ۵ در بخش ایوانکی از توابع شهرستان خبر داد.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرنگار مهر، علی جواربلو صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران در جهاد کشاورزی گرمسار، از آغاز رزمایش سراسری فاطمی ۵ در بخش‌هایی از این شهرستان خبر داد.

    وی افزود: این رزمایش جهادی مشترک با اداره دامپزشکی و گروه جهادی شهید محسن فخری زاده در روستای چنداب ایوانکی برگزار شد.

    مدیر جهاد کشاورزی گرمسار ادامه داد: تیم‌های جهادی با حضور در روستای چنداب به منظور مبارزه با بیماری‌های انگلی دام، سم‌پاشی اماکن دامی، ضدعفونی جایگاه دام سبک و سنگین این روستا انجام شد.

    جورابلو گفت: رزمایش فاطمی ۵ همزمان با سراسر کشور با حضور گروه‌های جهادی با هدف خدمات عام المنفعه به روستاهای کم برخوردار در شهرستان گرمسار آغاز شد.

    وی با اشاره به این موضوع تاکید کرد: خدمت به مردم روستاهای کم برخوردار از ویژگی فعالیت گروه‌های جهادی است که نزد پروردگار از جایگاه و منزلت بسیار ارزشمندی برخوردار است.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    دوازده + 7 =